Work

Een steuntje in de rug

Client: Albert Heijn
Art Direction, Campagne, Design

Supermarktketen Albert Heijn geeft – in samenwerking met de KNVB – voetballend Nederland een steuntje in de rug. Via een digitaal spaarprogramma spaar je voor je favoriete amateurvoetbalclub. Met Passiepunten en spaarkaart in de Bonus-app haal je geld op voor nieuwe pionnen, een cornervlag of tenue.

De visuals

Positiviteit, teamwork en de gedeelde waarden die ons samenbrengen voor een sympathiek doel resoneren in dit visuele concept.

De visuals voor de VOETBALPASSIE campagne moesten verschillende perspectieven, ideeën en waarden laten samenkomen. Van groot en landelijk, tot klein en lokaal. Van jong tot oud, van club tot individu. Iedereen is welkom en spaart mee. Positiviteit, teamwork en de gedeelde waarden die ons samenbrengen voor een sympathiek doel resoneren in dit visuele concept.

Meer weten over deze case?
Mail of bel Martijn van Egmond.
martijn@studiotmo.nl
+31 6 4554 0081